Informace ze ŠvP 2 comments

Středa 23. 5. 2018 11:40

Autobus prvňáčků, druháků a třeťáků je u Loun, navigace jim hlásí dojezd 12:24.  Čtvrťáci a páťáci jsou ještě o kousek napřed.

Středa 23. 5. 2018 10:18

Vyrážíme 🙂
Jedeme ve dvou autobusech, jeden je dvoupatrový a jeden normální. Určitě nás při dojezdu nepřehlédnete.

Úterý 22. 5. 2018 15:48

Už se nám to krátí, balíme, dokončujeme hru, připravujeme se na diskotéku a těšíme se na vás! Zítra vás budeme informovat, jak se cesta vyvíjí. Zatím platí příjezd ke škole mezi 12:30 a 13:00, ale uvidíme.

Pondělí 21. 5. 2018 17:45

Dnes nám od rána svítilo sluníčko, takže jsme i dopoledne o přestávkách vyběhli z lavic do přírody. Vždyť jsme ve škole v přírodě. K obědu byla rajská a těstoviny. MŇAM! Kuchař opět nestíhal přidávat. Odpoledne a večer prostřídáme fotbálek, minigolf i les a hlavně pomalu dokončujeme celopobytovou hru. Těšíme se na vyhodnocení a zítřejší diskotéku. Posíláme pusu a moooooc děkujeme za pohledy i dopisy.

Neděle 20. 5. 2018 19:30

Sláva, nazdar výletu, nezmokli jsme, už jsme tu. Bylo to parádní. Byli jsme v Příbrami, v Čechově stodole jsme potkali kněžnu Libuši, Praotce Čecha i Bivoje. Vyrobili jsme si kančí zub. Prvňáci, druháci a třeťáci zdolali přes 340 schodů. Ostatní to vzali raději po cestičce. Poslechli jsme si i kousíček varhanního koncertu. Projeli jsme se důlním vláčkem a už víme, jaká tma je v podzemí. Zážitků máme spoustu, nožky byly unavené, ale stačila nám dobrá večeře (gulášovka se zapečenými těstovinami) a už zase máme energii na večerní hru. Zima nám není ani v noci. Každé ráno se nás paní učitelky vyptávají a nikdo si nestěžoval. Vždyť máme peřiny a ještě do zálohy deku. Mějte se a užívejte si, my si taky užíváme 🙂

Sobota 19. 5. 2018 21:05

Všichni z Hrachova posílají hodně pozdravů a děkují za dopisy. Mají se fajn, jsou usměvaví, užívají si atrakce v areálu, les a dnes večer měli i kino. Jídlo jim chutná. Chlubili se mi, že na snídani si mohli dát křupinky, rohlíky s marmeládou a kdo chtěl, měl párek. Na oběd si přidávali knedlíky se svíčkovou. Moc si pochvalovali diskotéku, těší se na další. Sluníčko jim dnes přálo, ale nebylo příliš horko. Držím pěsti, ať přeje počasí i zítra při výletě.
A. R.

Pátek 18. 5. 2018 15:35

Po diskotéce se nám vůbec nechtělo vstávat, ale sluníčko a paní učitelky nás nakonec z postelí vytáhly. Učení rychle uteklo a těšili jsme se na oběd. Dnes jsme měli rýži a masovou směs. Odpoledne pokračujeme v celopobytové hře, prvňáci jdou na minigolf, druháci do lesa, třeťáci na živý fotbálek, čtvrťáci na trampolínu a páťáci na přehazovanou. K večeři nám paní kuchařky chystají buchtičky s krémem, mňam! Sluníčko dnes svítí celý den. Posíláme velkou pusu!

Čtvrtek 17. 5. 2018 15:50

Zdravíme z Hrachova!
Hurá, právě nám vykouklo sluníčko. Pršelo jen krátce ráno, ale to nám nevadilo. Při obědě jsme překvapili paní učitelky počtem knedlíků, které se do nás vešly. Bylo totiž knedlo-vepřo-zelo a bylo výborné. Odpoledne jsme zahájili vesmírnou celopobytovou hru. Nezlobíme, takže zájemci budou mít povoleno fandit našim hokejistům. Večer bude diskotéka a těšíme se, že si ji užijeme.

Středa 16. 5. 2018 21:30

Déšť jsme si naštěstí odbyli cestou a první večer proběhl za sucha. U zdravotnice jsme vše zvládli rychle a pak nám slečny vychovatelky i paní učitelky pomohly zabydlet se. Hned první večeři jsme si chodili přidávat. Těstoviny se sýrovou omáčkou a kuřecím nám chutnaly. Nyní už zajíždíme naše nové postýlky. I když se z některých pokojů ještě ozývá štěbetání, za chvilku určitě budeme odchrupovat.

Středa 16. 5. 2018 17:40

Všichni jsme zdárně v cíli. Cesta byla v pohodě, žádné sáčky jsme nepotřebovali. Naštěstí neprší, takže upalujeme omrknout ubytování a vychovatele.

2 zamyšlení nad “Informace ze ŠvP

• Šárka Kňavová

Děkujeme za fotky Zlatíčka vypadají spokojeně Snad jim není ve srubech zima… Posíláme moc pozdravů a vzpomínek z domova

• Mullerová Romana

dekuji za informaci,přeji příjemný,pohodový pobyt a krásné počasí Mullerová