SMS ze ŠvP

vylet_logo

Denní info ze školy v přírodě

{loadposition svp2015}

Úterý 28. 4. 2015

9.38 h: Nakládáme kufry. Neprší Smile.

9.57 h: Právě vyrážíme a už se na vás moc těšíme!

11.23 h: Projeli jsme Lovosicemi a blížíme se k Mostu. Strašně prší, na příjezd objednáváme sluníčko.

12.07 h: Jsme v Chomutově, za chvilku nás máte v Kadani.

Pondělí 27. 4. 2015

Ráno se nám nechtělo z postelí, ale sluníčko a teplo nás přeci jen přesvědčilo. Po snídani jsme se snažili dát do pořádku naše chaloupky a pak HURÁ do školy. Protože je vážně hezky, posuneme učení do přírody. Všechny vás pozdravujeme.

18.50 h: Po výborném obědě (gulášovka, bramborová kaše, uzená kýta a broskvový kompot) jsme se pustili do balení. Jen doufáme, že je v kufrech jen to, co jsme si přivezli. :-)) Po svačině se indiáni usmířili s kovboji a sešli se při společném vyhodnocení celého klání. Největším překvapením (i když jsme to očekávali) bylo druhé místo skupiny 1. C. Mezi kadaňskými školami ovšem byli první!!! Jsme borci v úklidu. Kluci ze 4. A a holčičky z 2. A uklízeli nejlépe ze všech. Teď se těšíme na večeři (bavorské vdolečky) a potom HURÁ na diskotéku. Až budeme zítra ráno opouštět areál, ozveme se. Těšíme se na vás!!!

Neděle 26. 4. 2015

9.55 h: V noci u nás trochu pršelo. Teď už se sluníčko snaží dostat z mraků, ale ty jsou zatím v přesile. Pokud v Kadani máte sluníčko, tak nám ho prosím pošlete. Naštěstí je teplo. Neděli máme bez učení. Děti jsou celý den s vychovateli, vyrážejí na dobrodružné vycházky po okolí a vyšetří si čas i na atrakce v areálu. Mraky nám tedy vůbec nesedí do našich plánů. Věříme, že zmizí.

20.55 h: Dobře to dopadlo, nezmokli jsme. Odpoledne sice byla přeháňka, ale to jsme se schovali. Pak už nám sluníčko přálo. Prohnali jsme koloběžky, šlapací autíčka, vylezli na horolezeckou stěnu, zahráli florbal, a dokonce jsme stříleli ze vzduchovek. Paráda. Hezké odpoledne jsme završili dobrou večeří, byla krupicová kaše. Kdo na ni neměl chuť, mohl si dát špekové knedlíky. Všichni jsme si pochutnali. V celotáborové hře zatím vede 1. C. Uvidíme, jak zítra dopadne vyhlášení.

Sobota 25. 4. 2015

17.50 h: Zdravíme vás! Dnešní dopoledne jsme věnovali učení. Je sice sobota, ale ve čtvrtek byl celodenní výlet, tak jsme to dnes dohnali. Ale nepřeháníme to. O poledním klidu jsme měli volňáska. Někteří z nás zalehli a usnulo i pár páťáků. Teď už zase řádíme. Využíváme prolézačky, trampolínu a dnes nám dokonce nafoukli i skákací hrad. Nemůžeme se nabažit. Brzy pošleme pár fotek.

Pátek 24. 4. 2015

10.34 h: Ráno nás probudily paní učitelky, sluníčko a nebe bez mráčku. Při svačině jsme proto vyběhli ven a teď zase pokračujeme v učení. Jsme přeci na ŠKOLE v přírodě Smile. Odpoledne nás čeká další etapa hry, budeme hrát divadlo pro Elda. Posíláme hodně sluníčkových pozdravů všem.

21.10 h: Další den utekl jako voda. Přípravy na divadelní vystoupení nám zabraly téměř celé odpoledne. Dělali jsme si kostýmy, kulisy a secvičili scénky. Nakonec jsme vše předvedli před porotou a byli jsme pochváleni. Podařilo se nám vyšetřit čas i na minigolf, trampolínu a vycházku do lesa s buzolou. Na večeři jsme si mohli vybrat zapečené brambory, nebo palačinky s marmeládou a zmrzlinou. Byla to mňamka.

Čtvrtek 23. 4. 2015

9.06 h: Hurá!!! Sluníčko se na nás směje už od rána. Vyfasovali jsme balíčky a vyrážíme na celodenní výlet. Třeťáci se těší do sklárny a na cestu vlakem (pro někoho první), ostatní se po svých vydají poznávat krásy okolní přírody. Večer se zase ozveme 🙂

21.10 h: Sláva, nazdar výletu, nezmokli jsme, už jsme tu! Vrátili jsme se v pořádku. Hned po návratu jsme ještě zvládli v našem areálu řádit na prolézačkách. V poledne jsme jako správní turisté zblajzli kuřízek z balíčků a jako dezert jsme si dali zmrzlinu v cukrárně. K večeři nám paní kuchařky připravily pizzu. Byla výborná. Už si přidávají i paní učitelky. Děkujeme všem za dopisy, dělají nám radost. Zítra zase napíšeme my vám.  Nemějte o nás strach, zima nám není. Přes den nás hřeje sluníčko a v noci nám chatky i budovy vytápějí.

Středa 22. 4. 2015

Probudili jsme se do chladného rána, nikomu to ovšem nevadilo. Naplnili bříška rohlíky a křupinkami a teď jsme ve škole. Hned jsme vám napsali první dopisy.

15.10 h: Zdravíme Kadaň! K obědu jsme snědli hromadu knedlíků, maso a špenát. O poledním klidu jsme vykoupili skoro celý kiosek a teď jsme se vydali na cestu Eldorádem. Všem posíláme velkou pusu. Sluníčka a paní učitelky.

20.42 h: Celé odpoledne jsme si skvěle užili, plnili jsme úkoly v rámci celotáborové hry. Za úspěch ve hře jsme dostali zlaté valouny, které jsme okamžitě směnili za produkty potřebné ke stavbě města. Z některých z nás jsou indiáni, jiní se řadí ke kovbojům. Přesto jsme všichni jedna velká spokojená parta. Chystáme i pár fotek.

Úterý 21. 4. 2015

17.08 h: Jsme na místě. Cesta byla v pohodě. Všechny vás pozdravujeme.

L. Dlouhá a vaše sluníčka

Rychlý telefonát v 17.50 h: Kufry máme vyložené, vychovatelé se jich chopili a bylo hned hotovo. Nyní se seznamujeme v jídelně. Slzičky nechali v Kadani i prvňáčci a s úsměvem čekáme na další program.

21.20 h: Máme za sebou zdravotní filtr, vše OK. K večeři byla rýže s omáčkou.  Chutnalo nám, přidávali jsme si. Prozkoumali jsme celý areál. Líbí se nám, je tady spousta atrakcí. Teď už máme vybaleno, povlečené postýlky a jdeme do hajan.